loading...
آرماگدون
جمال الدین بازدید : 1859 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

۱- کسانیکه سفیانی را دیده اند

 

    امام موسی صدر و  بهلولاز جمله این افراد هستند 

                                ۱- امام موسی صدر

امام موسی صدر که به دستور آیت الله حکیم مأمور می شود که ببیند چنین کسی (سفیانی) در سپاه یا لشکر سوریه وجود دارد یا خیر که امام موسی صدر از خود حافظ اسد سوال می کند و نام و نام پدر و خصوصیات سفیانی را می گوید که بعد از جستجو حافظ اسد می گوید: بله سفیانی بنام عثمان پسر عنبسه با خصوصیات که گفته در ارتش ما وجود دارد و خودشان او را دیده اند .

 

منبع : ماهنامه موعود شماره ۷۰

 

 

 ۲- بهلول

 

سخنانی از بهلول :

 بسم الله الرحمن الرحیم.

 من برای زیارت حضرت زینب علیها سلام و حضرت رقیه بسوریه رفته بودم و در حدود ۲۰ روز در آنجا بودم. حافظ اسد رئیس جمهور سوریه مرا دعوت نمود بخانه خود برد و از من پذیرائی نمود. از آنجا مرا به ارتش سوریه برد و گفت که برای ارتش سوریه صحبت کنم. من هم به منبر رفته و برای آنان سخنرانی کردم وقتیکه از منبر پائین آمدم یک منصب داری داخل شد در آن وقت عده ای گفتند جاء سفیانی یعنی سفیانی آمد. دیدم او یک سرتیپ ارتش سوریه است. من با او شروع به صحبت کردم و اسم کوچک او را پرسیدم. گفت اسمم عثمان بن عنبسه است دیدم خودش است و از لحاظ صورت ظاهری، همان خصوصیاتی را داشت که در روایات از سفیانی آمده است. در صحبتهای خود با او متوجه شدم که وی بفکر این است که رئیس جمهور سوریه شود. این موضوع را از اینجا فهمیدم که وقتی من پیش او از حافظ اسد تعریف کردم و گفتم خیلی با من مهربانی کرده است، گفت او بشما هیچ لطفی نکرده است. اگر من جای حافظ اسد بودم شما را نخست وزیر خود میکردم. از این حرف فهمیدم که میل دارد بجای حافظ اسد بنشیند.

 

منبع : آیا ظهور نزدیک است ص ۱۹۳

 

 

توضیح :  آیت الله بهلول (از کسانیکه سفیانی را دیده اند) که حدود ۱۰۰ سال سن داشت و در ۴ یا ۵ سال پیش فوت نمود و در تربت دفن است. ایشان سرشناس و طی الارض بودند و از سرشناسی ایشان همین بس که حافظ اسد رئیس جمهور سوریه یعنی پدر بشار اسد رئیس جمهوری کنونی سوریه ایشان (بهلول) را به خانه شخصی خودش می برد و می گوید تا هروقت هستی همنیجا باش و قیام مشهد در زمان کشف حجاب رضا خان را که مردم قیام کردند به رهبری بهلول صورت گرفت که فرار میکند و در افغانستان او را می گیرند و۳۱ سال زندانی می شود.

 

پیش بینی بهلول در خصوص جنگ جهانی :

 

بنظر من بزودی درگیری جهانی پیش می آید وتمام دنیا حتی ایران نیز داخل در این درگیری خواهد بود

 

منبع : آیا ظهورنزدیک است ص ۱۹۵

 

۳- حاج میرزا آقا مقدس نامی که فرزندش شیخ حسن از شاگردان مرحوم آیت الله عظمی  مامقانی است. وی به مکه رفته بود از برگشت در مسیر راهش کاروانی از فلسطین آمده  بودند. شبی که در آنجا استراحت می کرده  سرو صدا بلند می شود. صبح از علت سرو صدا  می پرسند که علت این سروصدا چه بوده؟ اهالی آنجا می گویند که عنبسه نامی صاحب  فرزند شده و نام او را عثمان نهاده است. ایشان که در حال وضو گرفتن بوده یکی از همان  اهالی از او سوال می کند آیا شما شیخ محمد حسن مامقانی را می شناسید؟ در پاسخ می  گوید : بله می شناسم! آن می گوید که ایشان درگذشت. می پرسد کی ؟ آن شخص می گوید  همین الان! با توجه به اینکه حدود ۱۰۰ سال پیش بوده و دسترسی به هیچگونه وسائل اخباری  نبوده این یک خبر غیبی بوده که توسط شیطان به او داده شده . در قرآن هم داریم که شیاطین  به اصحاب خود وحی می کنند. گوینده خبر با خانواده ی عثمان بن عنبسه ارتباط داشته است.

 

منبع : ماهنامه موعود شماره ۷۰ از گفته های حجت الاسلام مهدی پور

 

۲- کسانیکه در وقت هجوم سفیانی به عراق با لشکریان او درگیر و

او را شکست میدهند

 

۱ : سید خراسانی از ایران              ۲: یمانی یا یمنی از یمن

 

۱: سید خراسانی

 

شرح مختصري بر احاديث ذيل:


سيد خراساني رهبر مرجع ايرانيان است و شعيب بن صالح نام مستعار فرمانده قواي اوست كه بعد از درگيري با سفياني و شكست لشكريان او به فرماندهي كل آقا امام زمان توسط خود آقا امام زمان به فرماندهي او منصوب ميشود. وقتيكه سفياني از شام به قصد تصرف عراق و جنگ با حضرت مهدي كه در بهبوهه قيام اوست حركت مي كند و در عراق دست به جناياتي مي زند از جمله دستور مي دهد به لشكريان در يكروز هزاران زنا با دختران باكره انجام دهند... از اين مسائل ايرانيان برمي تابند و بقصد مصاف با آنان بسمت عراق حركت مي كنند. در مرز عراق و منطقه اهواز درگيري بين ايرانيان و نيروهاي سفياني انجام مي گيرد. در همين حال خبر مي رسد كه مهدي (عج) قيام كرده است سفياني چند لشكرش را مي فرستد كه اورا بگيرند و بياورند كه آنان بسمت مكه حركت مي كنند و در نزديكي مكه بين مكه و مدينه در سرزمين بيداء همه شان به زمين فرو مي روند و اثري از انان باقي نمي ماند و چند لشكر سفياني هم با ايرانيان در دروازه استخر درگير ميشوند كه شكست مي خورند. بعد گروهي از نيروهاي خراساني بطرف مكه حركت مي كنند تا به نمايندگي از سايرين با حضرت بيعت كنند. در اينجا براي روشن شدن مطالب و آمادگي اذهان يك مورد از آنچه را در قسمت سيد خراساني و شعيب آمده است را درج و سپس به احاديث و روايات مي پردازم. آنچه که علی کورانی نویسنده کتاب عصر ظهور درباره شعیب بن صالح و سید خراسانی در صفحه ی ۲۶۶ الی ۲۶۸ بطور خلاصه ازجمع احادیث شیعه و سنی آورده است، ذیلاً اشاره شده است.

۱- این دو بزرگوار از یاران حضرت مهدی بوده و نزدیک به ظهور در ایران ظاهر می شوند و درنهضت ظهوره آقا شرکت میکنند.

۲- در آن زمان ایرانیان درگیره جنگ نابرابر با دشمنان خود هستند که طولانی میشود  سید خراسانی را بعنوان سرپرستی امورشان انتخاب می نمایند گرچه وی چندان رغبتی نشان نمیدهد. امّا با اسرار زیاد می پذیرد و رهبری را بعهده می گیرد و بجهت ایجاد وحدت کلمه در صفوف نیروهای مسلح ایرانی، سردار رشید خود شعیب بن صالح را به فرماندهی کلّ نیروهای مسلح تعیین میکند.

۳- خراسانی و شعیب، جنگ را در مرزهای ایران، ترکیه و عراق هدایت و اداره می نمایند و نیروهای مستقر در شام ( همپیمانان) خود را به پیش میخوانند و در همان زمان از دو جناح عراق و شام آماده پیروزی بزرگ بسوی فلسطین و قدس عزیز میشوند. در این زمان جبهه عراق زیر تسلط سفیانیان است و لشکر سفیانی برای تسلط برعراق حرکت میکند و در همین زمان حضرت مهدی عج از مکّه مکرمه قیام می نماید و با آزاد سازی شهر مکّه در آن مستقرّ می گردد. در آن زمان حکومت حجاز توسط بقایای نیروهای خاندان فلان و نیروهای قبایل بومی اداره میشود.

۴- باتوجه به اینکه در آن موقع سه نیرو در قرقیسا باهم درگیر می باشند، سید خرسانی بدون درگیری در آنجا نیروهای خود را به مکّه جهت بیعت و کمک به حضرت مهدی عج می فرستد.

 

منبع: عصر ظهور چاپ ششم باستان، علی کورانی ص ۲۶۶ الی ۲۶۸

 

 

امام محمد باقر (ع): جواني از بني هاشم (سيد) كه در كف دست راست او علامت و نشانه اي هست با پرچمهاي سياه از خراسان خواهد آمد و در پيشاپيش او شعيب بن صالح حركت مي كند و با اصحاب سفياني مي جنگد و آنان را شكست خواهد داد.

 

                                               منابع

مهدي منتظر - شيخ جواد خراساني ص ۲۶۳
معجم احاديث امام المهدي -ج ۳ ص ۲۱۷
التشريف بالمنن ص ۱۲۰
امام المهدي -سيد محمد كاظم قزويني ص ۲۹۶
عقد الدرر ص ۱۲۸
ترجمه ملاحم و الفتن - محمد جواد نجفي ص ۳۶
كنز العمال - متقي هندي ج۱۱ ص ۲۷۸
نوائب الدهور و علائم الظهور ص ۴۰۲

 


امام علي (ع): هرگاه پرچمهاي سياهي كه شعيب بن صالح پرچمدار آنان باشد لشكريان سفياني را شكست دهد مردم به جستجوي حضرت مهدي برآيند.

 

                                               منابع

مهدي منتظر - شيخ جواد خراساني ص ۲۶۲

معجم احاديث امام المهدي ج ۳  ص ۷۷ و ۷۶

 

رسول اكرم (ص): پرچمهاي سياه كوچكي به اهتزار در مي آيد كه با مردي از اولاد ابوسفيان ( سفياني) نبرد مي كنند و براي اطاعت از حضرت مهدي عج زمينه سازي مي كنند . در پياپيش اين پرچمها مردي بنام شعيب بن صالح بني تميمي حركت مي كند.

 

                                               منابع

نوائب الدهور و علائم الظهور ج ۲ ص ۱۲۱
عصر ظهور علي كوراني ص ۲۵۶
الملاحم والفتن ص ۵۴ و ۴۴ و ۴۰
روزگار رهايي ص ۱۰۳۴
بشارت الاسلام ص ۱۸۴ و ۲۱۲
الحاوي والفتاوي ص ۱۴۱
المهدي ص ۱۹۰

 

 

امام باقر (ع): در حين اينكه سفياني در كوفه مشغول قتل و غارت است بيرقهايي ( پرچم) از طرف خراسان در حركت اند كه منزلها ( راه ؛ جاده) را به سرعت طي مي كنند و با ايشان چند نفر از اصحاب قائم (ع) مي باشند.

 

                                               منابع

غيبت نعماني ص ۱۸۷
مهدي منتظر - شيخ جواد خراساني ص ۲۵۹
بحار الانوار ج ۵۲ ص ۲۳۸

 

 

رسول اكرم (ص): سپاه سفياني بغداد را ويران مي سازند و بسوي كوفه حركت مي كنند و حوالي كوفه را آتش مي شكند و بسمت شام براه مي افتند و اسرا و غنائم جنگي را باخود میبرند آنگاه پرچمي كه پرچم هدايت است ( سيد خراساني) از سمت كوفه حركت مي كند و سپاه سفياني را تار و مار مي سازد و آنچه اسير و غنيمت دست آنان است باز مي ستاند و يك نفر گزارشگر هم از آنان باقي نمي گذارد.

                                               منابع

بشارت الاسلام ص ۲۷۷ و ۲۱
الزام الناصب ص ۱۸۸
روزگار رهايي ص ۱۰۴۱ و ۱۰۴۲

الحاوي و للفتاوي ص ۱۳۹


ترجمه ۱۳ بحار علی دوانی ص ۹۵۳ و ۹۵۴ از کتاب شیخ طوسی

 

امام علی (ع) : هنگامیکه سپاه سفیانی بسوی کوفه عزیمت می کند سفیانی گروهی را به جستجوی اهل خراسان می فرستد که برای یاری حضرت مهدی عج خروج کرده اند سپاه سفیانی با سپاه سید خراسانی در دروازه اصطخر روبرو می شود که مردی بنام شعیبن بن صالح پرچمدار خراسانی هاست و پرچمهای سیاهی در دست دارند. نبرد سختی در میانشان پدید می آید که سرانجام صاحبان پرچمهای سیاه پیروز می شوند و سپاه سفیانی پا به فرار می گذارند. در آن هنگام مردم به دیدار حضرت مهدی عج مشتاق تر می شوند و به جستجوی او می پردازند. حضرت مهدی در آن هنگام در مکه ظهور می کند و پرچم رسول اکرم ص را در دست میگیرد و آن هنگامیست که مردم به کلی از ظهور او نا امید شده بودند و حوادث فراوانی بر آنها رخ نموده است. . . . سپس حضرت شروع به خواند خطبه ای می کند . . . .

 

منابع

روزگار رهایی ص ۱۰۵۲ و ۱۰۵۱

الحاوی و للفتاوی ج ۲ ص ۱۴۱

بشارت الاسلام ص ۱۸۴

الملاحم و الفتن ص ۵۱

 

امام باقر (ع) : پرچمهای سیاهی برای نبرد با سفیانی به حرکت در می آیند که در میان آنها جوانی از بنی هاشم هست که صورتش چون قرص قمر است و در دستش علامت  ( نشانه ) ای است.  در پیشاپیش این سپاه شعیب بن صالح تمیمی است. کلاه های سپاهیانش سیاه است و جامه هایش سفید.... سپاه سفیانی را شکست می دهند و به طرف بیت المقدس حرکت می کنند تا به بیت المقدس می رسند وزمینه را برای حضور حضرت مهدی فراهم می کنند.

منابع

روزگار رهایی ص ۱۰۵۶

بشارت الاسلام ص ۱۸۵

الملاحم و الفتن ص ۴۱

 

امام صادق (ع) : در آن میان پرچمهای هدایت از خراسان بیرون آمده با شتاب هرچه تمام تر منازل ( جاده ها ) را طی نموده پیش می تازند و تعدادی از یاران قائم عج در میان آنها خواهد بود. آنگاه مردی از شیعیان غیر عرب با گروهی از مستضعفان از کوفه خروج می کند که سپاهیان سفیانی او را در میان حیره و کوفه به قتل می رسانند.

 

منابع

روزگار رهایی ص ۱۰۵۷

المهدی ص ۱۹۴

بشارت السلام ص ۵۵

غیبت نعمانی ص ۱۹۴

بحار الانوار ج ۵۲ - ص ۲۳۷

 

 

 ۲: یمانی

(( قبل از ذکر حديث دو نكته ي مهم را خدمتتان عرض می کنم  ))

۱- اينكه در حديث آمده است سفياني و يماني ( يمني )‌ و خراساني در يك سال و يك ماه و و يكروز خروج مي كنند،‌منظور از آن براي نبرد و روياروئي باهم است. وقتيكه سفياني بقصد تسلط عراق از شام حركت مي كند،‌ به عراق كه مي رسد خراساني از ايران و يمني از يمن بطرف عراق جهت جلوگيري ازوحشي گري هاي او ومبارزه با اوحركت مي كنند والا طبق ده ها حديث و روايات، انقلاب ايران چندين سال پيش از خروج سفياني بوقوع پيوسته است و انقلاب يمن نزديك به خروج سفياني يعني بعد از اينكه يمني بر مسند خلافت مي نشيند و رهبري را بدست ميگيرد خيلي طول نمي كشد كه سفياني خروج مي كند.

 

 

۲- اينكه امام باقر (ع) فرموده است پرچم يمني ،‌ پرچم هدايت است و بيشتر از همه به حق دعوت مي نمايد بدين جهت است كه اولا دربين اعراب اولين انقلاب برحقّ‌ است كه صورت مي گيرد و برحق عمل ميكند ،‌ دوما چون انقلاب يمن تازه است و مردم آن حالت انقلابي  جوش و خروش زياد دارند ،‌ مانند اول انقلاب ايران كه مردم اينقدر جوش و خروش و ايثار و فداكاري و از خودگذشتگي داشتند ولي بجت مرور زمان ما ايراني ها سردترشده ايم ومانند اوائل انقلابمان داغ نيستيم ! يمني ها بلحاظ تقارن انقلاب شان با خروج سفياني ،‌ آن حالت انقلابي بودنشان هنوز پابرجاست و إلا صدها حديث داريم كه پيامبر اكرم (ص) و معوصمين (ع) خيلي زياد از انقلاب ايران ، رهبري ايران و مردم ايران تعريف نموده اندو آنها را زمينه سازظهور حضرت قلمداد كرده اند و حتي حديث داريم كه انقلاب حضرت مهدي(عليه السلام) اولش از مشرق ( ايران ) آاز مي شود و همچنين حديث داريم كه از ۳۱۳ نفر ياران خاص حضرت ،  يكنفر عرب نيست! (‌ اكثراً ايراني هستند ) و حديث داريم كه در اولين ساعت قيام حضرت ،‌ ۱۲ هزار از ايران به ايشان مي پيوندند و ....

 

ولي در خصوص يمني ،‌ بنده فقط همين چند حديث را كه ذيل نوشته ام ، ‌ديده ام و حديث ديگري نديده ام  ضمنا جایی دیده نشده که یمنی ها وارد جنگ بشن مثل اینکه پشتیبان ایرانیها هستند

 

 

امام صادق (ع) : خروج خراساني و يماني و سفياني در يك سال و يك ماه و يك روز خواهد بود و در اين ميان هيچ پرچمي به اندازه ي پرچم يماني دعوت به حقّ نمي كند.

 

 

منابع :

چشم به راه مهدي ،‌ جمعي از نويسندگان مجله حوزه  ،‌ ص ۲۸۰

 

تحفة المهديه ،‌ ج ۲،‌ سيد حسين عرب باقي ،‌ ص ۱۴۵

 

غيبت شيخ طوسي ص ۲۷۱

 

غيبت نعماني ص ۲۵۲

 

 

امام باقر (ع) : خروج سفياني و يمني و خراساني در يك سال و يك ماه و يكروز خواهد بود و  ترتيب آنها مانند دانه هاي تسبيح با نظم و پشت سرهم يكي بعد از ديگري مي آيند و پرچم يمني  بيش از همه به راه حق و راه راست و به انب صاحبتان حضرت مهدي دعوت مي كند. هرگاه  يمني خروج كند ،‌ خريد و فروش سلاح را حرام مي كنند و چون يمني خروج كند برهر مسلمانيست كه به او بپيوندد و از اوسرپيچي نكند و اگر كسي از اوسرپيچي كنداهل آتش است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه جور مطلبی تو وبلاگ بذاریم ؟
    غیبت کبری امام زمان (عج) از چه سالی شروع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 7,886
  • بازدید کلی : 65,335
  • کدهای اختصاصی
    }