loading...
آرماگدون
جمال الدین بازدید : 225 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
تصاوير هتک حرمت به قرآن و کتب ادعیه در اصفهان!
 
با انتشار کیلیپ هتک حرمت و پاره کردن قرآن و کتب ادعیه در شهر اصفهان، به نظر می رسد پروژه دشمنان اسلام وارد فاز جدیدی شده لذا بهتر است دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر با بررسی این مسأله و شناسایی افراد موهن، آنان را محاکمه و مجازات کنند تا جلوی تکرار چنین رفتارهای گرفته شود.
 

 

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 194 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
توهين شهروند انگليسی به قرآن به بهانه آزادی بيان!
 
يك شهروند انگليسی با توهين به كتاب آسمانی مسلمانان در برابر دادگاه اعلام كرد كه تنها از حق آزادی بيان خود استفاده كرده است!
 

 
به گزارش «آرماگدون» ،«پيتر كرافورد» چندی پيش در برابر دو مسلمان كه به تبليغ آموزه‌های اسلام مشغول بودند، صفحات قرآن كريم را پاره و سپس كتاب آسمانی را به زمين پرت كرد.
اين فرد منكر خدا، جمعه در دادگاهی در شهر لايسسترشاير انگلستان اتهامات مطرح شده عليه خود را رد كرد و گفت تنها كاری كه كرده اين بوده كه از حق آزادی بيان خود استفاده كرده است!
و...
 
جمال الدین بازدید : 206 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
احتمال اعدام نویسنده عربستانی به اتهام ارتداد
 
سازمان دیده بان حقوق بشر درباره احتمال صدور حکم اعدام برای رائف بدوی، نویسنده و فعال عربستانی به تمهت ارتداد هشدار داد.
 

 
به گزارش «آرماگدون» ، سازمان دیده بان حقوق بشر درباره احتمال صدور حکم اعدام برای "رائف بدوی"، نویسنده و فعال عربستانی به تمهت ارتداد هشدار داد.
این احتمال در حالی مطرح شده که یک قاضی عربستانی وی را مرتد دانسته و اعلام نظر در این باره را به دادگاه بالاتری محول کرده است.
و...
 
جمال الدین بازدید : 192 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
 
لغو پناهندگی سياسی كارگردان فيلم موهن به پيامبر(ص) در اسپانيا
 
دولت اسپانيا پناهندگی سياسی عمران فراست، كارگردان پاكستانی‌الاصل فيلم موهن به پيامبر اسلام(ص) را لغو كرد.
 

 
به گزارش «آرماگدون» ، دولت اسپانيا ديروز، دوم دی‌ماه، اعلام كرد: پناهندگی سياسی "عمران فراست"، كارگردان پاكستانی‌الاصل فيلم موهن به پيامبر(ص) با نام «پيامبر بی‌گناه» را به اتهام انجام اقدامات تحريك‌كننده تنفر دينی، تبعيض و خشونت لغو كرده است.
عمران فراست در ۲۴ نوامبر سال ۲۰۰۶ ميلادی حق پناهندگی سياسی در اسپانيا را دريافت كرد و اين كشور به دليل توليد فيلم موهن به پيامبر(ص)، اين حق را از وی گرفت و توليد اين فيلم را تهديدكننده امنيت و ثبات دولت برشمرد.
 
و...
 
جمال الدین بازدید : 115 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

91 09 414 آیا امسال آخرین شب یلدای عمرمان را تجربه می کنیم؟


پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر به پایان رسیدن دنیا در روز ۲۱ دسامبر (اول دی ماه)، به سوالات مربوط به این شایعه پاسخ داده است.
مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال ۲۰۱۲ و در روز ۲۱ دسامبر (مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود و هر روز ابعاد گسترده‌تری نیز به خود می‌گیرد.
برای این شایعات منابع و استنادات مختلفی نیز مطرح می‌شود. تقویم قوم مایا، پیش‌گویی‌های نوستراداموس و حتی منابع مذهبی و باستانی از جمله مواردی هستند که مطرح‌کنندگان این شایعه به آن استناد می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که دنیا باید در این روز به پایان برسد.
این موضوع مختص ایران نبوده و در سرتاسر دنیا مطرح شده است. شایعه دیگری نیز که در این زمینه مطرح شده بحث خاموشی سه روزه زمین و ورود زمین به دوره جدیدی از حیات خود است. تمام این شایعات و گسترش آن موجب شد تا سازمان هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) به این ادعاها واکنش نشان دهد. مطلب زیر از پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا برداشت شده و در آن به سوالات مطرح در این مورد پاسخ داده شده است:

سوال : آیا در سال ۲۰۱۲ خطری زمین را تهدید می‌کند؟ بسیاری می‌گویند که جهان در دسامبر ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد؟

ناسا : جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان نمی‌رسد. سیاره ما بیش از ۴ میلیارد سال به خوبی عمر کرده و دانشمندان معتبر دنیا هم می‌گویند در سال ۲۰۱۲ هیچ خطری زمین را تهدید نمی‌کند.


سوال : ریشه این پیش‌گویی که زمین در سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد، از کجا آمده؟

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 476 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (1)
 
شایعه بی اساس سه شب تاریکی ( یکم ، دوم و سوم دیماه امسال ) و پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ موجب کنجکاوی و پیگیری برخی از مردم در این زمینه شده است.
 
مدت هاست شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن جهان در روز ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ همزمان با شب یلدا در ایران در وبلاگ های مختلف و محافل فرهنگی و اجتماعی مطرح شده و با نزدیک شدن به روز موعود ابعاد گسترده تری به خود گرفته و ساخت و انتشار فیلم ˈ۲۰۱۲ˈ بر تبلیغات پیرامون پدیده های مرتبط با نابودی جهان افزوده و موجب افزایش نگرانی در میان برخی از مردم ناآگاه شده است.
یکی از ادعاهای جاری در محافل عمومی، مربوط به پیشگویی جنجال برانگیز قوم باستانی مایا است که بر اساس آن در این روز یک دوره پنج هزار و ۱۲۵ ساله در تقویم این قوم به پایان می رسد.
 

 
از دیگر دلایل این موضوع برخورد سیاره ای ناشناخته به زمین و مقارنه خورشید و کهکشان است که مراکز علمی نجوم از جمله ناسا با قاطعیت این قبیل شایعات بی اساس را رد کرده اند.
 
و...
 
جمال الدین بازدید : 113 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 

عربستان جنگ نیابتی با ایران را علنی کرد!

سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان، در مصاحبه ای با اشاره به حوادث سوریه گفت: "ایران بخشی از مشکل است"
 
 

جام سیاسی؛ روزآنلاین؛ سعود الفیصل بن عبد العزیز آل سعود، وزیر خارجه عربستان، به وین سفر کرده است تا "مرکز بین المللی گفتگوی ادیان ملک عبدالله" را افتتاح کند.


وی در حاشیه سفر به اتریش به سوالات خبرنگار "وینر تاسیتونگ" پاسخ داد.


این نشریه در سوال شیطنت آمیزی می پرسد: "تنش هایی میان عقاید اسلامی شیعیان و سنی ها وجود دارد. این تنش ها باعث تیره شدن روابط میان ایران و عربستان سعودی شده است. جنگ داخلی سوریه جنگی است که در یک طرف آن ایران به عنوان حامی حکومت بشاراسد قرار دارد و در طرف دیگر کشورهایی مانند عربستان سعودی، قطر و ترکیه هستند که از مخالفان حمایت می کنند."

وزیرخارجه عربستان درپاسخ به سوال خبرنگار نشریه تاکید می کند : رقابت ما با ایران یکی از دلایل حضور ما در سوریه است!


وی اضافه می کند: ما شاهدیم که هیچکس برای حمایت از مردم سوریه که با یک ماشین سرکوب تا دندان مسلح روبروست تلاش نمی کند. این جمهوری اسلامی است که این شرایط را در سوریه به وجود آورده. درواقع حکومت تهران بخشی از راه حل محسوب نمی شود، بلکه بخشی از مشکل است.

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 119 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 

پیرمرد 69 ساله بلژیکی بعد از 19 سال زندگی مشترک با همسرش، متوجه شد که او یک مرد است. پیرمرد بعد از اطلاع از این ماجرا در شوک فرو رفته است.

روزنامه "حریت" (hurriyet) ترکیه نوشت: «بعد از 19 سال زندگی مشترک همسرش مرد از آب درآمد.»

این روزنامه نوشت: «"جان" که یک پیر مرد 68 ساله بلژیکی است، بعد از 19 سال زندگی مشترک با همسر 48 ساله اش متوجه شد که او یک مرد است. این مسئله جان را به شوک فرو برده است.»

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 128 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

حضرت آیت الله سید «محمدتقی مدرسی» از مراجع تقلید کربلای معلی در بخشی از جدید ترین سخنرانی به قیام و مقاومت جوانان غزه پرداخت و گفت: قیام جوانان غزه از حرکت امام حسین علیه السلام نشأت گرفته است.

و...

 

جمال الدین بازدید : 135 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

آل‌سعود مسجد النبی را تخریب می‌‌کند

 

به گزارش آرماگدون ، شبکه خبری «راشاتودی» گزارش داد: عربستان سعودی طی طرحی ۶ میلیارد دلاری قصد دارد مکان‌های مذهبی شهر مدینه را تخریب کرده و طرح جدید مسجد نبوی را اجرایی کند، این در حالی است که با اجرای این طرح تمامی مکان‌های تاریخی این شهر با خاک یکسان خواهد شد.
قرار است عملیات تخریب مسجد نبوی به محض اتمام مراسم حج امسال و در پایان ماه نوامبر آغاز شود.
بر اساس طرح جدید، مسجدی که در مدینه ساخته خواهد شد، به بزرگترین ساختمان جهان تبدیل خواهد شد که ظرفیت پذیرش ۱.۶ میلیون نفر را خواهد داشت.
مقامات عربستانی هیچ‌گونه اظهارنظری درباره تاثیرات این پروژه بر اماکن اطراف مسجد النبی و مکان‌های تاریخی آن، نکرده‌اند.
نگرانی‌ها درباره طرح توسعه مسجد النبی در حال افزایش است و بر اساس گزارش‌ها این طرح به بهای تخریب مرقد پیامبر اسلام خواهد بود.

و...

 

جمال الدین بازدید : 79 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

۸ صبح روز شنبه ۱۷ نوامبر یک اتوبوس حامل دانش آموزان مصری در جنوب قاهره پایتخت مصر پس از برخورد با یک قطار واژگون شده و ۴۷ دانش آموز ۴ تا ۶ ساله جان خود را از دست دادند.

پس از آن حادثه، رییس راه آهن مصر و نیز «محمد رشاد المتینی» وزیر حمل و نقل این کشور ضمن بر عهده گرفتن تمام مسئولیت های حادثه از سمت خود استعفا دادند.

«محمد مرسی» رئیس جمهور مصر هم در سخنانی کوتاه ضمن پذیرفتن استعفای وزیر حمل و نقل این کشور، به رییس دادگستری مصر دستور داد تا مسببان این حادثه هر چه سریع تر معرفی و تاوان حادثه دیدگان پرداخت شود.

اما گویا استعفای رئیس راه آهن و وزیر حمل و نقل و نیز دستور رئیس جمهور مصر از خشم افکار عمومی مصر نکاسته و موجب شده که موجی از اعتراضات نسبت به دولت اسلامگرای مصری برافروخته شد.

و...

 

جمال الدین بازدید : 125 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

تخریب 25 مسجد در حمله صهیونیست‌ها به غزه

به گزارش آرماگدون ، «اسماعیل رضوان» وزیر اوقاف دولت منتخب فلسطین طی سخنانی در یک کنفرانس خبری که در مقابل مسجد تخریب شده «العباس» در غزه برگزار شد، گفت که بیش از ۲۵ مسجد در نوار غزه در حملات چند روز گذشته صهیونیست‌ها به طور جزئی و یا کلی تخریب شده‌اند که از جمله آن مسجد العباس، عبدالرحمن، الامین محمد، المحطه، مصعب بن عمیر، ابن عثمان، شهداء الشاطئ، علیین، مسجد قلیبو و مصلای التوحید و نیز مدرسه اوقاف شرعی در خان یونس است.

و...

 

جمال الدین بازدید : 101 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

حاج محمود کریمی از مداحان اهل بیت، در مصاحبه ای به لزوم سیاسی بودن هیئات عزاداری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: اگر من صحبت واضحی در جلساتم نمی‌کنم دلیل بر این نیست که سیاسی نیستم. من خیلی هم سیاسی‌ام؛ ما با کسی که می‌گوید مداح اهل بیت نباید سیاسی باشد، حرفی نداریم، البته این با سیاست زدگی فرق می‌کند.


- مهمترین بخشهای مصاحبه حاج محمود کریمی به این شرح است :

* زمانی که امام در رابطه با کاپیتالاسیون و شاه صحبت کردند و اعلام خطر کردند، سخنانشان سیاسی بود یا مذهبی؟ اینکه امام گفتند به داد اسلام برسید و تشری که به شاه زدند، وسط میدان آزادی که نبود! در مجلس عزاداری امام حسین (ع) بود. امام گفتند که قیام امام حسین(ع) سیاسی بود.

* از من پرسیدند شما اصولگرایی یا اصلاح طلبی یا با جبهه متحدی؟ من گفتم که فقط ولایت گرا هستم و به هیچ طیفی هم گرایش ندارم. چون خود حضرت آقا همیشه پایبند اصول و مشغول اصلاح در مورد انحراف و ایجاد اتحاد هستند.

* در انتخابات بین بد و بدتر، «بد» را انتخاب می‌کنم و بین خوب و خوبتر؛ «خوبتر» را. این خط مشی سیاسی ما است. تقریبا خط مشی سیاسی همه همین است. اگر من صحبت واضحی در جلساتم نمی‌کنم دلیل بر این نیست که سیاسی نیستم. من خیلی هم سیاسی‌ام!

* زمانی که امام حسین(ع) سیاسی است، ما هم سیاسی هستیم.

* یا قبول داریم که دیانت ما عین سیاست ما است و سیاست ما عین دیانت ما است؛ یا قبول نداریم. ما با کسی که می‌گوید مداح نباید سیاسی باشد، حرفی نداریم، اگر قبول داریم؛ پس ما باید سیاسی باشیم. این با سیاست زدگی فرق می‌کند.

* همه سیاسی باشند، من نباشم؟ من که بلندگو دارم و با جوان‌ها ارتباط دارم، سیاسی نباشم؟ من که یکی از مستمعینم شهید احمدی روشن بود، نباید سیاسی باشم؟ هیات یعنی این، نه قیمه و قمه!

و...


 

جمال الدین بازدید : 95 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

هنگامی که به بهانه سالگرد یازده سپتامبر، «تری جونز» کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا بخشی از فیلم موهن «برائت از مسلمانان» را پخش کرد، با خشم مقدس مسلمانان مواجه شد.
در این شرایط هر مسلمانی سعی کرد به گونه‌ای انزجار خود را از این اقدام هتاکانه نشان دهد، در انگلیس نیز کمپینی به نام «إن شاء الله» با حضور جوانان مسلمان تشکیل شده است که در سراسر این کشور به فعالیت فرهنگی می‌پردازد.

ماه گذشته مردم لندن شاهد پخش و توزیع رایگان قرآن کریم با ترجمه انگلیسی در سطح شهر بودند که جوانان مسلمان مقیم لندن، کتاب آسمانی خود را همراه با بسته‌های فرهنگی درباره دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) به طور رایگان به عابران تقدیم می‌کردند.

این جوانان با تأکید بر اینکه فعالیت فرهنگی آن‌ها مبتنی بر توصیه خداوند است که استفاده از روش‌های منطقی و عقلی در دعوت به دین اسلام را سفارش می‌کند، توزیع رایگان قرآن مجید در لندن را شیوه جدیدی برای تبلیغ دین اسلام می‌دانند، چرا که خداوند می‌فرماید: «ادْعُ إِلِى سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ»؛ با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه‏اى] که نیکوتر است مجادله نماى در حقیقت پروردگار تو به [حال] کسى که از راه او منحرف شده داناتر و او به [حال] راه‏یافتگان [نیز] داناتر است.

 

و...


 

جمال الدین بازدید : 444 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

تربت امام حسین (ع) قبل از روز عاشورا
تربت امام حسین (ع) در روز عاشورا
تربت امام حسین (ع) در روز عاشورا
تربت امام حسین (ع) در روز عاشورا

 

سبحان الله

و خونین تر در ادامه

 

جمال الدین بازدید : 91 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

جشن مبعث پیامبر ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم در حسینیه الزهرا(ع) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز و رییس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) برگزار شد.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به سخن معروف امام خمینی (ره) «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر»، اظهار داشت: هر کجا فردی موضوعی را میان ۲ کلمه قرار داد، یک سوی آن دروغ است،‌ مثلاً کسی بگوید: آقای فلانی من فقط تو را دوست دارم، این سخن دروغ است.

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان اینکه در قرآن نیز از عبارت فقط استفاده شده است،‌ به تشریح این موضوع پرداخت و ابراز داشت: حال در اینجا یا باید بگوییم نغوذ بالله خداوند دروغگو است، به طوری که در آیه قرآن آمده است: «لا اَسئَلُکُم علیهِ اَجراً اِلاّ المَوَدَهَ فی القُربی»، پیامبر مطرح می‌کند، من چیزی جز مودت و محبت با خویشاوندانم را از شما نمی‌خواهم، در اینجا معلوم می‌شود که راه رسیدن به خدا فقط از طریق محبت و دوستی با اهل‌بیت میسر است.

وی با تاکید بر اینکه راه اهل‌بیت (ع) تنها مسیر صحیح رسیدن به خداست، در خصوص برخی از اعمال اسلام، افزود: در اسلام می‌گوید که اذان را بر پشت بام خانه‌ها بگویید،‌در کجای اسلام است که اذان را در بالای مناره ۹۰ متری بگویند؟ در نهج‌البلاغه ویژگی محراب را بیان می‌کند که ساده باشد،‌ حال کجا محراب‌های ما ساده است!؟
 
 
 
و...
 
 
 
جمال الدین بازدید : 96 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

رادیو صدای روسیه اعلام کرد: مدیر ساخت یک پناهگاه برای دوران آخر زمان گفته است که در صورت یافت شدن ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر علاقه مند برای خرید جا در این پناهگاه عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

این پناهگاه ۷۴۵ جای و ۲۵ کیلومتر طول خواهد داشت. به گفته مدیر این پروژه در در صورت بروز حملات بیولوژیکی، بلایای طبیعی، بلایای تکنولوژیک، تروریستی می توان در این پناهگاه مستقر شد.

 

و...

جمال الدین بازدید : 103 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

وهابیت نسبت به دیگر مذاهب اسلامی در جهان، بیشتر مدعی بر حق بودن دارند به گونه ای که نه تنها خود را بر حق می دانند بلکه همه مردم جهان که غیر وهابی هستند را "کافر" می دانند.

اما روز به روز که می گذرد و رسوایی های جدیدی در عربستان سعودی فاش و منتشر می شود، توخالی بودن فرقه ضاله و ساختگی وهابیت نمایان تر می شود.

در جدید ترین خبری که در این باره منتشر شده، عکس تابلوی تبلیغاتی مشروبات الکلی در ورزشگاه های سعودی است. این تابلوهای تبلیغاتی در حالی در ورزشگاه های سعودی نصب شده که حرام بودن مشروبات الکلی از احکام آشکار دین مبین اسلام است که در قرآن کریم نیز خداوند متعال آیاتی را در مورد آن نازل کرده و همه مذاهب اسلامی به حرمت آن اذعان دارند.

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 89 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

انیمیشن شجاع(Brave) آخرین محصول بزرگترین شرکت انیمیشن سازی دنیا یعنی پیکسار است. پس از اینکه سال گذشته انیمیشن ماشینهای ۲ که یکی از معدود دنباله سازی های پیکسار محسوب می شد، نتوانست مخاطبان این کمپانی را آن طور که باید و شاید راضی کند و با استقبال سرد منتقدین نیز مواجه شد این بار پیکسار با یک چرخش صد و هشتاد درجه‏ ای سراغ یک داستان تاریخی با محوریت یک قهرمان زن رفته است تا علاوه بر جبران شکست سال گذشته بتواند انتقادی را که همواره بر این کمپانی وارد بود، یعنی فضای مردانه‏ آثار ساخته شده توسط این کمپانی، را پاسخ گوید.

می‏ توان گفت سیزدهمین ساخته‏‏ استودیوی مشهور پیکسار اولین اثر این کمپانی است که خط اصلی داستان آن حول و حوش جنس مونث می‏ گردد و قهرمانان آن دو زن از دو نسل متفاوت هستند که رابطه‏ آنها داستان فیلم را رقم می ‏زند. همچنین پیکسار برای آنکه فضای زنانه‏ فیلم و رابطه‏ قهرمانانش به خوبی از کار درآید برای اولین بار کارگردانی یکی از آثار خود را به یک کارگردان زن سپرده است. این فیلم به خاطر داستان گیرا و جدیدش در زمان اکران تحسین منتقدان را برانگیخت و فروش بسیار بالایی هم داشت.

گوشه ‏ای از داستان


داستان فیلم در قرن دهم میلادی در کشور اسکاتلند رخ می‏دهد. پادشاهی به نام فرگوس و همسرش ملکه الینور زندگی خوب و خوشی را سپری می کنند. پادشاه و ملکه دختری به نام مریدا دارند که در حال تربیت او به عنوان ملکه‏ آینده‏ کشور هستند. اما مریدا برخلاف آموزه های مادرش، اعتقادی به رفتارهای سلطنتی و رسمی ندارد و به جای آن دوست دارد تا تیراندازی و سوارکاری را بیاموزد! همین اختلافات سبب می شود تا رابطه مریدا با خانواده‏ اش دچار فراز و نشیب های فراوانی شود. اما مشکل اصلی زمانی به سراغ مریدا می آید که خانواده اش تصمیم می گیرند او را به ازدواج مردی درآورند، ازینرو ملکه از مریدا می‏ خواهد که از بین سه نفر از اشراف زادگان یکی را برای همسری خود برگزیند. ولی مریدا از زیر بار این انتخاب شانه خالی کرده و برخلاف خواسته‏ خانواده‏اش از این ازدواج سرباز می‏زند. پس ازین اتفاق و مشاجره‏ هایی که میان مریدا و مادرش صورت می‏گیرد، مریدا با عصبانیت از قصر خارج شده و به سوی جنگل می ‏رود که در راه گوی‏ های آبی رنگی او را به سمت کلبه‏ یک جادوگر هدایت می‏کنند. مریدا از جادوگر می‏خواهد جادویی انجام دهد تا مادرش به او و کارهایش خرده نگیرد اما جادوگر ملکه را تبدیل به خرسی سیاه می‏کند که مردم آن منطقه از آن نفرت دارند

 

و...


جمال الدین بازدید : 69 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

علی آهی در حاشیه همایش «سیاه‌پوشان» که عصر سه‌شنبه در محل مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم با تاکید بر پیروی از سبک سنتی مداحی، اظهار کرد: سبک‌های سنتی مداحی که در حال حاضر بسیاری از مداحان نیز از آن پیروی می‌کنند سبکی خداپسندانه است. نوآوری خوب است ولی نه از نوع «من درآوردی» برخی از این سبک‌های نوین مداحی حال حاضر «من درآوردی» است و نه نوآوری.

وی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید در عرصه مداحی به بحث‌های مختلف مطرح در آن توجه داشت، این در حالی است که اکثر مداحان حاضر استاد ندیده‌اند و شاگرد نشده، استاد شده‌اند و این‌ها باید بروند استاد ببینند.

رییس هیات مدیره خانه مداحان گفت: بنده در حال حاضر ۸۷ سال سن دارم و استادهای مهمی را دیده‌ام و تعدادی از مراجع تقلید استادم بوده‌اند.

 

و...


 

جمال الدین بازدید : 71 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

افراد بسیاری هستند که اعتقاد به دین و آیینی غیر از اسلام و تشیع دارند که مورد لطف خداوند قرار می گیرند و چشمشان به حقیقت مذهب حقه تشیع روشن شده و شیعه می گردند. چندی پیش "مهری هدهدی" از تبیان با یکی از مستبصرین (افرادی که به مذهب تشیع راه یافتند) گفتگویی انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست.


لطفا خودتان را معرفی کرده و نحوه شیعه شدنتان را بفرمایید.
سلمان حدادی هستم، سال ۱۳۶۱ در شهرستان سنندج به دنیا آمدم. پدرم به مادرم گفت: اسم مذهبی روی فرزندمان بگذار . مادرم که متولد سوریه و شیعه مذهب است، و خیلی محبت امیرالمومنین در دلش بود و هست، اسمم را سلمان گذاشت.

با این اسم بزرگ شدم در حالی که از
اسمم متنفر بودم و احساس شرمندگی می کردم.چون تبلیغات مسموم زیادی از شیعیان برایم شده بود. و از اینکه مادرم هم شیعه است احساس بسیار بدی داشتم و برایم کسر شأن بود که مادرم شیعه است. با تشویق پدرم در دوران راهنمایی، در کنار درس های مدرسه، تحصیل دروس حوزوی را هم شروع کردم و ادامه دادم. بعد از اتمام دبیرستان، ۳ سال دوره ی تکمیلی حوزه را به زاهدان و مسجد مکی رفتم و پس از مولوی شدن، ۴ ماه هم به رایوند پاکستان، برای آموزش یک دوره کامل نحوه ی تبلیغ و جذب رفتم. پس از برگشت از پاکستان، امتحان کنکور دادم و در دانشگاه کرمانشاه در رشته استخراج معدن قبول شدم. در پاکستان به طور تخصصی در ۲۰ جلسه یاد می دادند که چگونه فردی را در عرض ۵ دقیقه به وهابیت جذب کنیم این آموزش را نزد آقایی به نام ابراهیم نژاد می دیدیم.

و...

جمال الدین بازدید : 96 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

شبکه خبری وهابی "صفا” که از سوی سازمان اطلاعاتی عربستان تأمین مالی می‌شود و دفاتر اصلی آن در کویت و قاهره و ریاض قرار دارد عناصر ارتش آزاد سوریه را نوه‌های بنی‌امیه در شام خواند و از آنها خواست تا حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در دمشق را تخریب و ویران کنند.

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 111 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

«فضل شاکر» یکی از سرشناس ترین خوانندگان لبنان به شمار می رود. وی چند ماهی است که به قول خودش خوانندگی را برای همیشه کنار گذاشته، و با بلند کردن ریش خود به یکی از گروه های تروریستی لبنان پیوسته است.

او اکنون خود را سرباز «شیخ الأسیر» چهره سرشناس سلفی در لبنان که چند ماهی است در شهر صور در جنوب لبنان جنجال آفریده و به برگزاری تجمعات و تظاهرات علیه حکومت «بشار اسد» در سوریه اقدامی می ورزد، می داند.

و...


 

جمال الدین بازدید : 128 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

ماجرای شاهزاده عربستانی همجنسگرا که در انگلیس خدمتکار خود را به قتل رساند، سال گذشته یکی از جنجالی ترین حوادث در رسانه های انگلیس و نیز برخی رسانه های عربستانی ضد سعودی به شمار می رفت.

او توسط مأموران پلیس انگلیس بازداشت و پرونده اش به دادگاه ارسال شد. دادگاه انگلیس هم به درخواست دادستانی که شاکی وی بود، او را به حبس ابد محکوم کرد.

و...

جمال الدین بازدید : 103 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

«سهیل اسعد» از طلاب فعال حوزه علمیه در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی‌الاصل متولد شده است. او تا جوانی در آرژانتین بزرگ شده و سپس برای خواندن دروس حوزوی و دانشگاهی راهی لبنان و ایران شده و اینک بیش از یک دهه است که بخشی از سال را در ایران زندگی می‌کند. او شش ماه از سال در قم تحصیل می‌کند و شش ماه دیگر را در ۲۵ کشور دنیا فعالیت فرهنگی دارد.

و...

جمال الدین بازدید : 259 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

شیعیان مقیم نیویورک، بزرگترین شهر آمریکا در روز حسین (ع) به خیابانها آمدند و در سوگ سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین و اهل بیت آن امام مظلوم، عزاداری کردند.

هزاران نفر از شیعیان با ملیت های مختلف، ظهر یکشنبه با حضور پرشور خود در خیابان های منهتن نیویورک، ارادت خود به سید الشهداء (ع) را ابراز کردند.

حرکت دسته جات سینی زنی و حضور قشرهای مختلف عزادار، توجه رهگذران در منطقه گردشگری منهتن را به خود جلب کرده بود.

 

و...

جمال الدین بازدید : 111 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

صفحه "مجتهد" در تویتر که هر از چند گاهی رازهای مهمی از خاندان آل سعود را فاش می کند، در جدید ترین مطلب خود فاش کرد که «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان سعودی به بخش CCU منتقل شده است.

و...

جمال الدین بازدید : 357 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (1)

 

«نجلاء وفا» یک زن مصری است که حدود سه سال پیش در عربستان بازداشت و به اتهام کلاهبرداری به پنج سال زندان و ۵۰۰ ضربه شلاق محکوم شد.


تا حدود شش ماه پیش کمتر کسی در جهان عرب او را می شناخت و یا نامش را شنیده بود اما هنگامی که مطبوعات و سایت های خبری مصر از اجرای اولین مرحله از حکم شلاق وی خبر دادند، موجی از خشم و اعتراضات علیه عربستان در مصر برخواست.

و...
جمال الدین بازدید : 135 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

اخبار رسیده از شهر مکه مکرمه در عربستان سعودی حاکی از آن است که فروشگاه «پاریس هیلتون» بازیگر غیر اخلاقی سینمای آمریکا در این شهر افتتاح شد.

و...

 

جمال الدین بازدید : 229 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

 

استاد قرائتی : آموزش قرائت صحیح نماز

پاسخ به چراهای نسل نو؛ نسل نو بعضی‌ وقت‌ها که می‌گویی: نماز بخوان، چند تا چرا دارد. سؤال می‌کند. چند وقت پیش یک بچه مدرسه‌ای از یکی از این مسؤولین پرسیده بود فرق بین شاه و ولایت فقیه چیست؟ زمان شاه به شاه می‌گفتند: بله قربان، حالا هم به ولایت فقیه می‌گویند: بله قربان! چه فرقی می‌کند شاه رفته یکی دیگر آمده؟ بچه چنین سؤال می‌کند. باید راحت جوابش را داد ما از سؤال نمی‌ترسیم

تاریخ پخش: ۰۶/۱۱/۹۰

بسم الله الرحمن الرحیم
«الهی انطقنی بالهدی و الهمنی التقوی»
در آموزش و پرورش منطقه‌ی دو هستیم، خدمت برادران و خواهران دبیرستانی و جمعی از مربیان و مدیران و مسؤولین. بحثی که دارم مربوط به کل ایران، برای همه پدرها و مادرها، برای همه طلبه‌ها، برای همه‌ی مسلمان‌ها این بحث مفید است، چون از خودم هم نیست. موضوع بحث: راه‌های دعوت به نماز. چگونه مردم را به نماز دعوت کنیم؟ این راه‌های دعوت را می‌شود تابلو کرد، پوستر کرد، امور تربیتی همه‌ی ایران در جریان باشد. ممکن است چیزهایی به عقل آنها برسد که به ذهن ما نیامده باشد. ما آن چیزی که به ذهنمان رسیده می‌نویسیم.
بسم الله الرحمن الرحیم، موضوع بحث: راه‌های دعوت به نماز.

 

و...

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه جور مطلبی تو وبلاگ بذاریم ؟
    غیبت کبری امام زمان (عج) از چه سالی شروع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 7,850
  • بازدید کلی : 65,299
  • کدهای اختصاصی
    }