loading...
آرماگدون
جمال الدین بازدید : 170 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (1)
دامنه تظاهرات علیه ممنوعیت حجاب در مدارس ترکیه گسترش یافت
 
اعضا و هواداران سندیکاهای کارکنان بخش آموزش، کارکنان دولت، نیز در پی تظاهرات دیروز 25 نهاد غیر دولتی ترکیه امروز با برگزاری تظاهرات در سه شهر این کشور، ادامه ممنوعیت حجاب در مدارس ترکیه را محکوم کردند.
 

 
به گزارش «آرماگدون» ، اعضا و هواداران سندیکاهای کارکنان بخش آموزش، کارکنان دولت، نیز در پی تظاهرات دیروز ۲۵ نهاد غیر دولتی ترکیه امروز (دوشنبه) با برگزاری تظاهرات در سه شهر این کشور، ادامه ممنوعیت حجاب در مدارس ترکیه را محکوم کردند.
و...
 
جمال الدین بازدید : 215 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)
ممنوعیت حجاب و آموزش قرآن در مدارس چچن
 
رئیس جمهوری چچن دستور ممنوعیت آموزش قرآن و دین اسلام در مدارس این كشور را صادر كرد.
 

 
به گزارش «آرماگدون» ، «رمضان قادروف» رئیس جمهور چچن كه از سوی روسیه حمایت می‌شود،‌ ضمن صدور حكم ممنوعیت آموزش دروس قرآنی و دينی برای دانش آموزان چچنی، علت این حكم را تأثیر منفی قرآن بر دانش آموزان عنوان كرد!
و...
 
 
جمال الدین بازدید : 88 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

پوتین با رعایت حجاب اسلامی در مدارس روسیه مخالفت کرد
 
رئیس جمهوری روسیه با مخالفت نسبت به استفاده از روسری در برخی از مدارس این کشور گفت که استفاده از این پوشش مخالف سنت‌های کشور است.
به گزارش آرماگدون ، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران خارجی و روس گفت: چرا ما باید قوانین و شرایطی را تصویب کنیم که خارج از سنت‌های کشور هستند.
 

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 147 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 

شبکه من و تو در یکی از برنامه های خود محدوده ارتباط با جنس مخالف را معین نمود.

شبکه من و تو در یکی از برنامه های خود محدوده ارتباط با جنس مخالف را معین نمود.

در این برنامه یکی از حاضرین پرسید: "ازدواج به سبک آلمانی را می پسندید یا به سبک ایرانی؟"

فردی به نام حسین در پاسخ گفت: " بستگی دارد که به ازدواج چطور نگاه شود. اگر به رابطه به صورت مادی نگاه شود همان ازدواج ایرانی و روابط زناشویی است و عواقب آن مشخص است اما ملاک لذت بردن از یکدیگر و در کنار هم بودن است.اگر مبنا این باشد مادیات و غیره در درجات بعدی قرار می گیرد و موجب شیرین شدن رابطه می شود.

 

و...

 

جمال الدین بازدید : 86 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

مخالفت وزیر تونس با حجاب مربیان مهدكودك‌ها

وزیر امور زنان و خانواده تونس، ضمن مخالفت با حجاب كودكان و مربیان مهدكودك‌ها، پوشش حجاب را از سن چهارسالگی برای كودكان امری غیرقابل قبول دانست.
 
و...
جمال الدین بازدید : 102 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

لغو ممنوعیت حجاب دانش آموزان در مدارس مذهبی ترکیه

به گزارش «آرماگدون» ، اقدام ترکیه در حذف ممنوعیت حجاب برای دانش آموزان مدارس مذهبی، انتقادات سکولارها را در پی داشته و این مخالفان چنین حرکتی از سوی ترکیه را مدرک جدیدی مبنی بر اجرای یک دستور کار اسلامی توسط دولت آنکارا توصیف کرده اند.
رویترز نوشته است که بخش آموزش و پرورش یکی از مهم ترین عرصه های اختلاف میان محافظه کاران مذهبی و مخالفان سکولار ترکیه محسوب می شود.
نگرانی سکولارها در این رابطه زمانی بیشتر شد که اردوغان در سال جاری اعلام کرد که هدف او افزایش جوانان مذهبی و گسترش اهداف حزب «عدالت و توسعه» است که بتواند موجبات اصلاح سیستم آموزشی ترکیه را فراهم کند و باعث تقویت نقش مدارس مذهبی شود.

و...

 

جمال الدین بازدید : 95 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

سایت های خبری جهان عرب شب گذشته - ۲۴ آبان- با انتشار تصویر دختری بی حجاب، از کشف حجاب شاهزاده «عادله» دختر «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان سعودی خبر دادند.

این سایت های خبری ضمن انتشار این عکس، اعلام کردند که این عکس در مدت زمان بسیار کوتاهی، با سرعت بسیار زیاد در صفحات شخصی در سایت های اجتماعی منتشر شده و در کمتر از یک ساعت بیش از یک میلیون مخاطب و بیننده کسب کرده است.

گفته می شود در این عکس، دختر پادشاه کشور وهابیت بدون نقاب و حتی بدون حجاب و با موهایی طلایی رنگ، ظاهر شده که اقدامی بی سابقه به شمار می رود.

و...

 

جمال الدین بازدید : 131 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

با وجود اینکه وضعیت زنان شیعه در دو عرصه فراگیری علم و اشتغال بهبود یافته اما این پیشرفت در حد شغل های بسیار ساده باقی مانده است. زن شیعه امکان فعالیت در بخش مدیریتی مراکز دولتی را ندارد. برخلاف زنان سنی عربستان که توانسته ­اند در تمام بخش های دولت عربستان پست ها مدیریتی را در دست گیرند، در این کشور یک زن شیعه یافت نمی شود که پستی در حد مدیریت مدرسه داشته باشد، در حالی که درصد بالایی از معلمان وزارت آموزش و پرورش عربستان را زنان تشکیل می دهند و این زنان جز اولین نفراتی بودند که برای خدمت به میهن، حاضر به فعالیت در مناطق محروم و دور افتاده شدند و با خدمت رسانی و آموزش در این مناطق دور افتاده، سختی و مشقت بسیاری متحمل شدند. عده­ ای از آنها با اینکه ازدواج کرده و صاحب همسر و فرزند بودند، بیشتر از ۶ یا ۷ سال در آن مناطق ماندگار شدند. علاوه بر وزارت آموزش و پرورش، زنان شیعه در مراکز مربوط به وزارتخانه­ های بهداشت و کار و امور اجتماعی هم معمولا پست مدیریتی ندارند که این امر در مناطق شیعه نشین بیشتر اتفاق می­ افتد.

و...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه جور مطلبی تو وبلاگ بذاریم ؟
    غیبت کبری امام زمان (عج) از چه سالی شروع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 7,872
  • بازدید کلی : 65,321
  • کدهای اختصاصی
    }