loading...
آرماگدون
جمال الدین بازدید : 86 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، نزدیک به ۷ روز از شروع حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین می گذرد و در این مدت شکل جدیدی از نبرد در باریکه غزه، بسیار متفاوت از آن چه که در سال ۲۰۰۹ میلادی در همین مکان رخ داد، اتفاق افتاده است. پیش از این در گزارشی به سلاح های جدید مقاومت در حوزه موشکها و راکتهای زمین به زمین مثل سامانه فجر ۵ پرداخته شد که با استقبال خوب کاربران همراه بود.

سامانه های جدید مقاومت با حمله به اهدافی در فاصله ۸۵ کیلومتری نوار غزه، از جمله تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی سایه ای از وحشت را بر سر صهیونیستها گستراندند اما بخش دیگری از توانایی های جدید مقاومت در این جنگ که به نوعی باعث تعجب بسیاری از کارشناسان در جهان شده است بحث موشکهای دوش پرتاب مقاومت است.

تا پیش از این یکی از اصلی ترین مشکلات مبارزین فلسطینی بحث دفاع هوایی و مقابله با حملات پرنده های صهیونیست بود. در طول یک هفته اخیر اخباری در مورد مورد اصابت قرار گرفتن حدود ۱۰ جنگنده های اف ۱۶، بالگردهای آپاچی و پهپاد متعلق به نیروی هوایی اسراییل بر روی خروج رسانه های جهان قرار گرفت. اما شاید برای بسیاری این سوال مطرح شده است که این پرنده ها چگونه ساقط شده اند؟

رهبران مقاومت صریحا اعلام کرده اند که کلیه سلاح هایی که در حال حاضر در نوار غزه توسط رزمندگان فلسطینی مورد استفاده قرار می گیرد ساخت ایران است و با استناد به این سخنان، می توان تحلیلی مطمئن تر درباره اقدامات جدید رزمندگان فلسطینی ارائه کرد.

و...

 

جمال الدین بازدید : 109 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در طول بیش از ۶۰ سال مبارزه ملت فلسطین با اشغالگران قدس، همیشه یکی از برنده ترین سلاح‌های مردم بی دفاع دربرابر گرگهای درنده اسراییل، عملیات‌های استشهادی (شهادت طلبانه) بوده است. به امروز نگاه نکنید که مقاومت فلسطینی در نبرد رودررو با ارتش اشغالگر از انواع موشک ها و تسلحات پدافند هوایی بهره می گیرد و طعم تند آتش را با موشک به کام آنها می‌کشد، تا همین چند سال قبل که مقاومت فلسطین از این تسلیحات بی‌بهره بود، آنها مجبور بودن تا تکه‌های بدن خود را به ترکش‌هایی تبدیل کنند که بر پیکر بنی‌صهیون بنشیند.
در این میان یکی از بزرگترین عملیات های استشهادی مبارزین فلسطینی (که تاریخ مجعول اسراییل نمونه آن را کمتر به یاد دارد) درست درجایی رخ داد که هیچ کس انتطار آن را نمی‌کشید؛ خیابان دیویدشاه در قلب نتانیا!
اما داستان از چه قرار بود...
پسح (به عبری: פסח) معروف به فطیر، عید آزادی قوم یهود از قید برده‌داری فرعون‌های مصر است. عید پسح با مراسمی پرشکوه و نیایش‌ها و آوازهای مذهبی هم‌راه است و خوراکی‌های ویژه دارد. این عید، یکی از سه عید بزرگ یهودیان به شمار می‌آید. این عید در نیمه ماه نیسان در تقویم عبری که در نیمکره شمالی در بهار است، آغاز شده و به مدت یک هفته یا هشت روز ادامه دارد. (ویکی پدیا)
۲۷/۰۳/۲۰۰۲ وقتی صهیونیستها در شهرهای مختلف سرزمین های اشغالی مشغول خوشگذرانی و نوشیدن چهار جام شراب بودند (در جریان مراسم عید، چهار جام شراب کوشر نوشیده می‌شود، ولی کودکان آب انگور می‌نوشند "ویکی پدیا") عیاشان "هتل پارک" در خیابان دیوید شاه شهر "نتانیا"، فکرش را هم نمی کردند که علی رغم حضور دهها هزار سرباز صهیونیست برای حفاظت از منطقه مثلث در مرکز فلسطین اشغالی، طعمه بزرگترین عملیات شهادت طلبانه ای باشند که دقیقا ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه همان روز در یکی از رستوران‌های این هتل اتفاق افتاد.
مجری این عملیات جوانی بود ۲۵ ساله از اهالی شهر طولکرم به نام "عبدالباسط محمد قاسم عوده" که اتفاقا به گفته برخی منابع وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، از مدتها تحت تعقیب نیروهای این رژیم بود و نام وی چند ماه پیش از اجرای این عملیات در لیست ترور‌یستهایی که روزنامه یدیعوت آحارونوت منتشر کرده بود، ذکر شده بود و به همین دلیل وی از یک سال و نیم قبل از اجرای عملیات ناپدید شده و کسی از محل اختفای وی مطلع نبود.
 
 
مجاهد شهادت طلب، عبدالباسط محمد قاسم عوده

عبدالباسط توانست طبق برنامه، از تمامی استحکامات و موانع امنیتی که صهیونیست‌ها در سراسر مناطق اشغالی، چهار راه‌ها و مرزها قرار داده بودند، عبور کرده و خود را به عمق شهرک نتانیا و هتل پارک که آن روز مملو از شهرک‌نشینان صهیونیست بود، برساند.
شاهدان عینی می‌گفتند که جوانی را دیده بودند که در محوطه هتل در حال پرسه زدن بوده است.
تعدادی از صهیونیست‌ها نیز می گفتند که عبدالباسط تعدادی بمب دستی را در جمع حاضرین در مراسم پرتاب کرد که در میان جمعیت ۲۵۰ نفری صهیونیست‌ها انفجاری ایجاد کرد که طی آن ۳۰ نفر کشته و بیش از ۱۴۵ نفر نیز زخمی شدند که حال ۴۰ نفر از‌آنها وخیم و ۱۳ نفر نیز نزدیک به موت بودند.
 
و...
 
 
جمال الدین بازدید : 121 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

 

شبکه ۱۰ تلویزیون صهیونیستی با انتشار تصاویر از دو وزیر کابینه صهیونیستی، اعلام کرد که این دو نفر از ترس موشک های فلسطینی بر زمین دراز کشیده و پشت دیوار پنهان شدند.

این شبکه صهیونیستی افزود: «گلعاد آردن» وزیر محیط زیست اسرائیل در حال بازدید از یک منطقه در شهر "بئر السبع" بود که ناگهان آژیر خطر به صدا در آمد و او به همراه محافظان و همراهانش بر زمین دراز کشیده و پشت دیوار پنهان شدند.

و...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه جور مطلبی تو وبلاگ بذاریم ؟
    غیبت کبری امام زمان (عج) از چه سالی شروع شد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 486
  • بازدید سال : 7,883
  • بازدید کلی : 65,332
  • کدهای اختصاصی
    }